Nagy átalakulás történt a Wizz Air ügyfélszolgálatán, amely minden utas számára örömteli hírekkel szolgál - Startlap Utazás.

Hosszú évek várakozása után Európa egyik legismertebb fapados légitársasága végre egy merész lépést tett: eltörli azt a költséges szolgáltatását, amely eddig sok utas számára megterhelő volt. Ezzel a döntéssel új lehetőségeket nyit meg az utazók előtt, akik mostantól kedvezőbb feltételek mellett fedezhetik fel a kontinens szépségeit.
Január 28-tól a Wizz Air végleg megszünteti emelt díjas telefonszámát, így végre a magyar ügyfelek is egyszerűbben érhetik el a légitársaságot a megújult súgóközponton keresztül, ahol helyi tarifás telefonszám is rendelkezésre áll - írja a Roadster.hu.
A cég közleményéből kiderült: a változtatások célja az ügyfélszolgálati élmény javítása, hogy az utasok gyorsabban és kényelmesebben férhessenek hozzá a szükséges információkhoz és támogatáshoz.
Emellett az is fontos, hogy jelentősen kedvezőbb áron legyen lehetőségük személyesen is konzultálni olyan ügyekben, amelyek az utazásaikkal összefüggésben lényegesek számukra.
A Wizz Air javasolja utasainak, hogy ha szeretnék egyszerűbben és gyorsabban intézni ügyeiket, akkor érdemes a légitársaság hivatalos weboldalát vagy mobilalkalmazását használniuk. Ezek a digitális felületek lehetővé teszik a foglalások módosítását, a visszatérítési kérések benyújtását, továbbá segítenek a késésekkel és járattörlésekkel kapcsolatos panaszok kezelésében is.
Az ügyfélszolgálat digitális fejlesztései közé tartozik a 24 órában elérhető chatbot, Amelia, amely angol, német és olasz nyelven nyújt azonnali segítséget a járatokkal, foglalásokkal és csomagkezeléssel kapcsolatban.
Természetesen, ha bármilyen más, összetettebb kérdés merülne fel, a Wizz Air munkatársaival könnyedén felveheted a kapcsolatot a live chat segítségével, bármikor, amikor csak szükséged van rá.
Fontos, hogy figyelmesek legyünk bizonyos részletekre, amikor telefonos ügyfélszolgálatot hívunk. Különösen figyelni kell arra, hogyha olyan ügyet intézünk, amelyet online is könnyedén megoldhatunk, például jegyvásárlás vagy foglalás módosítása, akkor számolnunk kell egy tranzakciós díjjal. Ez a díj utasonként 6500 forint, és sajnos nem áll módunkban visszaigényelni.
Spák Boglárka, a Wizz Air ügyfélélményért felelős vezetője kiemelte, hogy a légitársaság kiemelt figyelmet szentel az utasok igényeinek, és elkötelezett az innovatív megoldások bevezetése iránt is.