Na, erre biztosan nem számítottál: ilyen különleges lesz Dzsúdló Mekis étkezési ajánlata!


A McDonald's a hírességek kedvenc Mekis rendeléseit felsorakoztató kampányának legújabb hazai fejezetében Dzsúdló, azaz Juhász Marci áll a reflektorfényben.

A Borsod megyei kisfaluból származó zenész, aki ma a Z-generáció egyik legfelkapottabb előadójává nőtte ki magát, nemcsak a zenei ranglisták élmezőnyében található, hanem a hazai koncertszíntéren is kiemelkedő szerepet játszik.

Ez a menü a következő mérföldkő a kampánysorozatunkban, amelynek célja, hogy a világ egyik legismertebb gyorséttermi márkája megmutassa, hogy mindenkinek, köztük a hírességeknek is, lehet egy személyes Mekis kedvence. A McDonald's egy olyan brand, amelyen közösen osztozhatnak rajongók és sztárok egyaránt. Külföldön már olyan neves előadók, mint Travis Scott, Cardi B vagy Mariah Carey is részt vettek hasonló együttműködésekben. Magyarországon pedig a McDonald's már bemutatta a rajongóknak Szoboszlai Dominik és a TheVR influencer duó kedvencét is.

A Dzsúdló Mekis Kedvence egy ínycsiklandó kombináció, amely magában foglalja a Sertés McFarm szendvicset, Camembertes sajtfalatkákat, egy ízletes tejfölös fokhagymás szószt, valamint egy frissítő Sprite Zero üdítőt és ropogós sültkrumplit. Ez az étkezés pontosan olyan, mint maga az előadó: tiszteletteljes a hagyományok iránt, ugyanakkor merész és újító. Érdemes megemlíteni, hogy a Sertés McFarm® szendvics egy igazi különlegesség, hiszen az alapötlete a 2000-es évek Magyarországáról származik, és azóta számos európai ország kínálatában is megjelent.

Dzsúdló egyedi látásmódja a kreatív együttműködés eredményeként bontakozik ki az étteremlánc csapatával közösen. A kampány minden részletében visszatükröződik ez a szellemiség: a menü dobozának karakteres formája, a csomagoláson és a kampányban feltűnő rajzolt figura, valamint számos egyéb kreatív elem mind a zenész inspirációjából merítkezik. Ez a megközelítés egy magyaros, urban retro hangulatot áraszt, amely a kiválasztott menüelemekben is megjelenik – a hazai ízeket felvonultató szendvicsek, a Tejfölös-fokhagymás szósz, és a kisteleki gyártású sajtfalatok mind ezt a különleges koncepciót tükrözik.

Dzsúdló nemcsak a kampány reklámfilmjének narrációját írta, hanem a szpot alatt hallható zene is az ő legújabb dalának egy részlete. Ezt a számot a közönség augusztus végén ismerheti meg teljes egészében. A dal videoklipjét pedig az Amerikában élő, elismert magyar zenei rendező, Horváth Viktor készíti, aki a reklámot is jegyzi. Dzsúdló és csapata régóta vágyott már arra, hogy együtt dolgozhassanak vele, így ez a projekt különösen jelentős számukra.

A menüt egy matrica teszi teljessé, amin egy QR kód kapott helyet. Ezt beolvasva a vendégek egy egyedi tartalmat, egy játékos interjút nézhetnek meg a művésszel, akit ezáltal még jobban "kicsomagolhatnak" és megismerhetnek.

Mint sokaknak, nekem is sok kedves emlékem fűződik a miskolci Mekidhez, ahol gyerekként mindig vágyakozva néztem a fénylő arany ívet. Anyáim gyakran hangoztatták, hogy otthon is van finom étel, ezért nem mindig engedték meg, hogy betérjünk. De néha mégis sikerült megejteni egy-egy látogatást, és ezek az emlékek örökre megmaradtak bennem. A gimnáziumi éveim alatt pedig már szinte második otthonommá vált, különösen az esti baráti összejövetelek során. Ezért is tölt el örömmel ez az együttműködés. Számomra a Meki nem csupán egy gyorsétterem, hanem a gyerekkorom nosztalgikus szimbóluma, amely folyamatosan megújul, miközben megőrzi a régi varázsát.

- így emlékszik vissza Dzsúdló.

Az együttműködés nem ér véget a menü bevezetésével. A zenész és a McDonald's több különleges, egyedi meglepetésen is dolgozik, amelyet szeptemberben mutatnak be a nagyközönségnek. Az egyik újítás szorosan kapcsolódik a Sertés McFarm szendvicshez - ahhoz az ikonikus hazai fejlesztéshez, amely most új életre kel a kampány részeként. Az igazi Dzsúdló- és McDonald's-rajongók pedig akár maradandó emlékeket is hazavihetnek majd a menühöz kapcsolódóan.

Related posts