"Ó, most már teljesen beleszerettem a reklámjába!" – Trump lelkesen reagált arra, hogy Sydney Sweeney republikánusként döntött a regisztráció mellett.


Az elnök azonnal kifejezte elismerését a színésznő által készített, megosztó farmerreklám iránt, amelyet sokan a fehér felsőbbrendűség propagálásának tartanak.

Korábban már beszámoltunk arról, hogy Sidney Sweeney, a népszerű Eufória és a Fehér Lótusz című sorozatokban ismertté vált amerikai színésznő tavaly republikánus szavazóként regisztrált, közvetlenül Donald Trump újraválasztási kampánya előtt. Már korábban is felmerült, hogy támogatja Trumpot, hiszen egy édesanyja születésnapi ünnepségén készült fotón több vendég is a "Make America Great Again" jelmondatot hirdető sapkát viselt. Sidney azonban egy nyilatkozatában arra kérte a közönséget, hogy ne találgassanak a politikai nézeteivel kapcsolatban.

A hírre maga Trump is reagált, láthatóan örömmel. "Regisztrált republikánus? Ó, most már imádom a reklámját", mondta riportereknek Pennysylvaniában. A dicsérete arra a kampányra vonatkozott, ami miatt Sweeney korábban hideget-meleget kapott. A színésznő nemrég az American Eagle nevű ruhamárka arca lett, a vele készült farmeres reklámanyagok szlogenje szerint "nagyszerű génjei vannak" - ezt egy angol nyelvű szójátékra fűzték fel úgy, hogy a "gének" (genes) szót áthúzták, és a "farmer" (jeans) szóval helyettesítették. A kampány a kritikusai szerint a fehér felsőbbrendűséggel kapcsolatos retorikára, sőt egyenesen a náci propagandára utal a szőke, kék szemű Sweeney szerepeltetésével, ráadásul pont egy olyan kiélezett politikai helyzetben, amikor a Trump-kormányzat a bevándorlók tömeges fogva tartásán és deportálásán munkálkodik.

Trump egy újabb érdekes megjegyzést fűzött a sajtó érdeklődéséhez, amikor kifejtette, hogy nem volt tisztában Sydney Sweeney politikai nézeteivel, de örömmel tapasztalja, hogy a republikánusok táborát erősíti. "Ha Sydney Sweeney valóban regisztrált republikánus, akkor azt gondolom, hogy a reklámja egyszerűen fantasztikus" – hangsúlyozta a Variety cikkének alapján.

A Sweeney-féle farmerreklámok visszhangja egyébként már korábban is téma volt a Fehér Házban. Több politikus mellett Steven Cheung, a Trump-adminisztráció kommunikációs igazgatója az eltörléskultúra ámokfutásának nevezte a felháborodást, ami a "torz" és "idióta" liberális gondolkodásból ered. A színésznő, aki most az Eufória harmadik évadát forgatja, egyelőre nem kommentálta sem a vitatott reklámkampányt, sem a pártállásáról szóló híreket.

Related posts