Mekkora bérrel képzeli el jövőjét a Z generáció? Fedezd fel a válaszokat!


A 2024-es év során a Diverzum, a Quantum Digitális Diákszövetkezet, Steigervald Krisztián (SteiGen) és a PwC közösen végzett egy átfogó kutatást, amelyben körülbelül 8400 fiatal részvételével vizsgálták a Z generáció értékrendjét és vásárlási szokásait. Az eredmények betekintést nyújtanak abba, hogy milyen jövedelmi elvárásokkal rendelkeznek a fiatalok, és hogy mik motiválják őket a döntéseik során.

Egy generáció sem lehet pusztán lusta vagy szorgalmas; inkább arról van szó, hogy másképp viszonyulnak a munkához, és eltérő módon találják meg a motivációt. Ezt a jelenséget is vizsgálja a kutatás, amelyet most bemutatunk.

A HR Portál által idézett Steigervald Krisztián generációkutató szavai szerint...

A kutatásból kiderül egyebek közt, hogy a Z generáció tagjai számára a digitális világ a legfontosabb információforrás, akár vásárlásról, munkáról, tanulásról vagy barátokról van szó. Tagjai átlagosan napi 4,6 órát töltenek az interneten, de a generáció egyharmada lényegében minden ébren töltött percében online van. Más generációkkal összehasonlítva így egyértelműen ők töltik a legtöbb időt internetezéssel.

Related posts