Fedezd fel az intelligens gyűrűt, amely Harry herceg stílusát is megihlette - Mandiner.


A finn Oura vállalat nemrégiben 200 millió dolláros tőkebevonást valósított meg, ezzel a cég értéke 5,2 milliárd dollárra ugrott. Az okosgyűrűk gyártásával foglalkozó cég eredményei azt mutatják, hogy az egészségügyi technológiai szektor továbbra is kiemelkedő vonzerővel bír a befektetők számára.

A finn vállalat, amely 2013-ban alakult, lenyűgöző fejlődésen ment keresztül azóta. Az Oura gyűrűi nem csupán a hétköznapi felhasználók körében népszerűek, hanem olyan világhírű személyiségek is előszeretettel viselik, mint Harry herceg, Gwyneth Paltrow és Jennifer Aniston. A technológiai ipar prominens alakjai, mint Jack Dorsey, a Twitter alapítója, Marc Benioff, a Salesforce vezetője, valamint Joe Gebbia, az Airbnb egyik alapítója, szintén az Oura gyűrűk hívei közé tartoznak, ahogyan az IBM és a Delta légitársaság vezetői is.

A vállalat tavalyi teljesítménye különösen figyelemreméltó: az értékesítés meghaladta az 500 millió dollárt, ami több mint kétszeres növekedés, az eladott gyűrűk száma pedig túllépte a 2,5 milliót. Tom Hale, az Oura vezérigazgatója szerint a cég nyereségesen működik.

A legfrissebb 200 millió dolláros tőkebefektetési kört a Fidelity Management irányította, és ebben részt vett az amerikai vércukorszint-figyelő rendszerek gyártója, a Dexcom is. Ez a befektetés az egyik legjelentősebb európai technológiai vállalat számára, amely a mesterséges intelligencia szektorán kívül valósul meg.

A vállalat ezt az összeget a legújabb termékének fejlesztésére, mesterséges intelligencia projektekre és nemzetközi piacon való terjeszkedésre kívánja felhasználni. Továbbá, a jövőbeni felvásárlások lehetősége is a terv része. Tom Hale véleménye szerint az Oura célja, hogy radikálisan átalakítsa az emberek életmódját, miközben vezető pozíciót foglal el az innováció terén.

Az Oura legújabb, negyedik generációs gyűrűje 349 dollárba kerül, amihez havi 5,99 dolláros előfizetési díj társul. Az eszköz képes mérni a viselője alvását, pulzusát, testhőmérsékletét és aktivitását, egy okostelefonos alkalmazás pedig ezeket az adatokat egy személyre szabott pontszámmá alakítja, és tanácsokat ad az értékek javítására.

Az Oura okosgyűrűje egyedi irányt képvisel az okosórák világában. Miközben az IDC piackutató ügynökség adatai azt mutatják, hogy a tavalyi évben az okosórák piaca 3%-os visszaesést szenvedett el, az okosgyűrűk szegmense lenyűgöző, 88%-os növekedést produkált. Ezzel az okosgyűrű a viselhető technológiák között a legdinamikusabban fejlődő termékké vált, megelőzve az okosszemüvegeket is.

Related posts