Nehezen tudsz ellenállni ennek a ragyogó piros Nissan Silviának, amely azonnal magára vonja a figyelmet!

Tombolhat a vezetési élmény a nagyszerű, piros Nissan Silviában, mely a kilencvenes évek egyik legkívánatosabb japán sportkupéja.
1965-ben jelent meg az első Nissan Silvia, melynek pontosan ugyanaz volt a lényege, mint ennek a piros S14-esnek, tehát egy sportos fazonú, élvezetesen vezethető, csinos formatervű kupé. A Silvia nemcsak a japán autós kultúra szerves része, hanem ilyen gyári állapotában igazi ritkaság is. Mert a Nissan Silvia anatómiájából adódóan ideális alap a drifthez vagy akár pályanapi játékszernek, az ilyesmi pedig rendesen tizedeli az állományt, így mostanra egy makulátlan S14-es kész csoda.
A Nissan Silvia beltere nem a technikai csodák birodalma, hiszen itt nincsenek óriási kijelzők, hatvannégyféle hangulatvilágítás vagy masszírozós bőrülések. Ehelyett a japán dizájn egyszerűsége és funkcionális megoldásai dominálnak. Az ülések puha kárpitozása kényelmet biztosít, míg a négyküllős kormány ideális szögben helyezkedik el, tökéletesen kiegészítve a vezetési élményt. Közvetlenül a kormány mögött, mindössze egy arasznyira található az ötfokozatú kézi váltó és a kézifék karja, amelyek a sportos vezetés élményét hangsúlyozzák.
Miközben az elődje világszerte népszerűséget szerzett, a nagyobb, gömbölydedebb és barátságosabb S14-es inkább Japánban hódított. Ez a jobbkormányos gépjármű azonban különlegessé válik, hiszen mérföldes órával rendelkezik, ami a brit piacon elterjedt. Az autó 1999 óta mindössze 17 274 mérföldet (27 811 kilométert) futott, így kitűnő állapotban várja új gazdáját.
Piros színben, egyszerű ötküllős felnikkel és kis hátsó szárnnyal dögösen mutat a Nissan 200SX vagy másképpen S14, de hívhatjuk Silviának is, ahogy tetszik. 1993-ban jelent meg az S14-es (zenki), aztán három évvel később érkezett a frissített változat (kouki), melynek határozottabb kiállást adnak a szigorúan néző projektoros fényszórók. Ahogy a hasonló japán autókon, úgy ennek a hátsó szélvédőjén is van ablaktörlő.
A jármű elején MacPherson felfüggesztés található, míg hátul egy kifinomult multilink rendszer biztosítja a stabilitást. Emellett részlegesen önzáró differenciálmű is helyet kapott benne, ami igazán izgalmassá teszi a vezetési élményt. A gépháztető alatt a SR20DET kódú, 2,0 literes négyhengeres turbómotor rejtőzik, amely 6400-as fordulaton képes 200 lóerőt előállítani, miközben 4800-nál 265 newtonméter nyomatékot produkál. Ezzel a 1,3 tonnás kupé mindössze 8,3 másodperc alatt éri el a 100 km/h sebességet, és a végsebessége meghaladja a 220 km/órát.